Gonna miss you 2012 !

uhuk uhuk, amboi berhabuknya blog ni. hmm sedar tak sedar 2012 akan melabuhkan tirainya. dan aku tak ready utk tinggalkan zaman belasan tahun aku. next year no more teen, but i'm 20 already :'/

Mcm mcm benda yg jadi 2012 ni. ada suka ada duka tp itu semua sudah ditakdir Sang Penciptaku Allah S.W.T. alhamdulillah apa yg penting aku masih diberi peluang utk melihat apa yg jadi sepanjang 2012.

Aku akan rindu classmate, rindu kawan kawan, rindu cikgu. ahh senang cerita aku akan merindui zaman persekolahan la. mcm mcm yg jadi dekat sekola tu. dan kami sentiasa terlibat tak mengira kes spt. gaduh, majlis, sukan dll. dan kami adalah pelajar yg tak boleh duduk diam, ada je benda yg nak dibuat, dicerita sampaikan cikgu pening nak kawal kami. aku rindukan semua tu. it's okay ada jodoh kita jumpa lagi :')

2012 juga sedikit sebanyak dah menyedarkan aku tentang erti kehidupan sebenar. dunia makin maju mengikut peredaran zaman. adakah amal kita juga turut ada improvement? renungkanlah. Umur kita sebenarnya bukan makin meningkat, tetapi hakikatnya makin pendek. percayalah wahai sahabat semua. tak terlambat lagi utk kita kembali ke jalan yg betul dan diredhai Allah S.W.T.

Moga 2013 diberi peluang utk terus bernafas dan melebihkan akhirat dari duniawi. InshaaAllah :)



meh lah like ^^

No comments:

Post a Comment